1. Návrat k nevinnosti, návrat do ráje

Kdy: Sobota 3.10.2015
Čas: 9:00 - 18:00
Kde: Praha, Yoga-Space, Politických vězňů 911/8, 3. patro (kousek od metra Museum a Hlavní nádraží)

První prožitkové konstelační setkání je určeno nejširšímu publiku, i lidem, kteří zatím nemají s konstelacemi žádné zkušenosti.



Témata k zažití a pochopení
  • nepodmíněná láska
  • mé nevinné já versus mé já zatížené vinou
  • mužská kvalita v její čisté podobě
  • ženská kvalita v její čisté podobě
  • & jejich interakce
  • můj unikátní způsob projevu v lásce a sexualitě  
  • & co je je to, co mám jen já a nikdo druhý a co vkládám do všeho, co souvisí s láskou a milováním?
  • cítit se dobře ve svém těle
  • bezpečí a důvěra, že svět je dobrý takový, jaký je



Co je cílem tohoto setkání
  • na vlastní kůži prožít něco nového
  • kvalitnější prožívání partnerských vztahů
  • otevřít se novým zkušenostem
  • seznámit se s novými lidmi, muži i ženami
  • mít prostor ke sdílení svých zážitků a zkušeností
  • možnost klást otázky
  • & diskuze se zkušenými lektory
  • vyzkoušet si modelové vztahové situace a své interakce v nich
  • rozvíjet svou emoční inteligenci - vztahové chápání
  • možnost postavit si libovolnou vlastní konstelaci na libovolný problém nebo situaci, kterou právě zažívám (bude vybráno téma, které se bude v nejvyší intenzitě dotkat všech zúčastněných )
Syntéza
  • nepodmíněná láska a nevinnost jsou kvality, které se nám hodí, ať už jsme sami nebo v páru